LÁTKA + NÁPAD = ŠITÍ
ŠITÍ + MÓDA = LÁSKA
LÁSKA + DOMOV = ŠTĚSTÍ

čtvrtek 13. srpna 2015

renovace starých křesel


křesla, která jsou po babičce jsem se rozhodla sama zrenovovat-potáhnout :-)))

 

váhala jsem zda to raději nepřenechat odborníkům, ale díky podpoře mého muže jsem to zkusila



a  s výsledkem jsem moc spokojená, ještě mě čeká jedno




 křesla už jsou na svém místě

krásný den

Pavlis.ka

7 komentářů:

  1. Zdravím, povedená práce.Mohu poprosit kolik jste potrebovala asi potah.latky a zda máte někde přesný návod?Moc děkuji Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den,až dnes jsem jsem zjistila ,že jste mi psala,bohužel návod nemám vypárala jsem starý potah a podle toho udělala nový,ale už si nepamatuji kolik jsem potřebovala látky.přeji pěkný den Pavla

      Vymazat
  2. Zdravím, povedená práce.Mohu poprosit kolik jste potrebovala asi potah.latky a zda máte někde přesný návod?Moc děkuji Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den náhodou jsem narazila na vas blog.MOC se mi líbí to šedé křesílko s cik cak vzorem.Je to jen látka vyšší gramáže? Nepbo nějaká specialni potahovaci látka? Diky mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,dnes jsem zjistila ,že mám od vás dotaz na látku.látka je obyčejné plátno sice drží,ale příště bych určitě použila vyšší gramáž jako mám u druhého křesla.pěkný den Pavla

      Vymazat
  4. DObrý den..jste velmi šikovná a já se chystám přesně na to samé....Teda spíše to bude práce maminky...mám uplně stejná křesla. Prosím nemáte náhodou střih? A sem zvědavá co je uvnitř křesel....a co tam budu muset koupit dovnitř? Prosím o radu...děkuji Lucie

    OdpovědětVymazat
  5. Muj email je kdyžtak luciesojkova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat